Op zaterdag 14 mei 2022 organiseert , na een gedwongen pauze van twee jaar, de Lions Club Alblasserwaard-Souburgh haar 18e Truckerstocht door de Alblasserwaard. Met deze dag bezorgen wij een groep van ongeveer 100 verstandelijk gehandicapten de dag van hun leven, maar ook de vrijwillige begeleiders, omstanders en organisatoren beleven een geweldige dag. Ruim 75 historische en nieuwe trucks worden dit jaar weer verwacht en nog veel meer enthousiaste meerijders en begeleiders. Ook dit jaar is er met zorg een route van ongeveer 65km uitgestippeld door de prachtige Alblasserwaard.

De meeropbrengsten van dit evenement gaan dit jaar naar het Diabetesfonds  https://www.diabetesfonds.nl/home . Zij richten zich op onderzoek, behandeling en voorkoming van deze vreselijke ziekte, die ieder jaar voor meer patiënten zorgt. Het diabetesfonds doet dat via wetenschappelijk onderzoke  en voorlichting. Zij en vele patiënten met hen, dromen van een gezond leven zonder dagelijkse zorgen over diabetes en de complicaties.

ONZE SPONSOREN

MAAT - Home | FacebookThe Software Testing Company - opdrachtgever - Shell logo - SWTCAdded Value Electronics AVE B.V. FHI, federatie van technologiebranches

De Groot & Schagen BV - Home | Facebook

De Lek Beton - Uw vertrouwde partner in de bouw-beton is de basis