Zaterdag 11 November hebben ruim 200 mensen in Landvast Alblasserdam kunnen genieten van een fantastisch benefiet- en 20 jarig jubileumconcert van de band S’avonds Als Het Donker Wordt. (link)  Zij speelden geheel belangeloos akoestische bewerkingen van bekende en vergeten hits uit de jaren 60,70 en 80 ondersteund door prachtig historisch beeldmateriaal (link youtube).

Tijdens de pauze zijn er ook diverse mooi prijzen uitgereikt, waar een thuisconcert van de band SAHDW de hoofdprijs was.

Als kers op de taart kon aan het einde van de avond door een vertegenwoordiger van de Lionsclub Alblasserwaard Souburgh een waardecheque van € 4.500,- uitgereikt worden aan Paola en Janneke van de afdeling “dagbehandeling Oncologie van het ASZ” . Zij gaan dit weer op een goede manier besteden aan zorg voor kanker patiënten, die niet vergoed wordt door zorgverzekeraars. Een prachtig doel wat veel meer aandacht en ondersteuning verdient. Voor meer informatie kijk op de link

En natuurlijk dank aan alle sponsoren en iedereen die deze mooie avond mede mogelijk hebben gemaakt.

ONZE SPONSOREN: KLIK OP HET LOGO VOOR MEER INFORMATIE !