Bewoners in de verpleeghuizen kunnen wel wat geluksmomenten gebruiken. Maximaal Leven heeft hiervoor een uniek concept ontwikkeld en is er bijna klaar voor om haar geluksbrengers in te zetten. Om dit unieke concept dit jaar van start te laten gaan organiseert de Lionsclub Alblasserwaard Souburgh i.s.m. de band SAHDW  "Savonds Als Het Donker Wordt" een benefietconcert in Cultureel Centrum Landvast. Na wat gesprekken met Willy Schuurman, oprichter van Maximaal Leven, en een inspirerende presentatie was de algehele conclusie van alle betrokkenen dat zij hun steentje willen bijdragen. Het maatschappelijk nut en noodzaak is wel duidelijk. De band SAHDW treedt gratis op, Cultureel Centrum Landvast stelt zijn faciliteiten geheel belangenloos ter beschikking en er hebben zich reeds diverse sponsoren aangemeld. Zij doneren geld of geven een cadeau voor de leuke veiling, die in de pauze van het benefietconcert gehouden wordt.  Alle opbrengsten gaan naar Maximaal Leven !

Van de opbrengst wordt een versnelde opstart van Maximaal leven mogelijk gemaakt en worden er dit jaar een aantal verpleeghuizen in de regio Alblasserwaard een weeklang geluksbrengers cadeau gedaan. Hiermee zorgen we met elkaar voor zoveel mogelijk geluksmomenten voor de bewoners.

De avond is een groot succes geweest en er is die avond een mooie check van 10.000€ overhandigd.

Dank aan iedereen die een bijdrage heeft geleverd aan dit mooie event

Wanneer je niet aanwezig bent geweest, maar toch nog een bijdrage wil leveren aan dit mooie doel, dan kan dit  dmv donaties tav  Stichting Fundraising Alblasserwaard souburgh - NL98 RABO 0378 1097 23 - O.v.v. : Maximaal Leven

Voor meer informatie ga naar :

www.maxixleven.nl

www.sahdw.nl